STJECANJE RADNIH NAVIKA UČENIKA

STJECANJE RADNIH NAVIKA UČENIKA

  Tijekom ranih školskih godina učenici moraju početi razvijati radne navike. One uključuju pripremu za školsku nastavu, pisanje domaćih zadaća, organiziranje vremena za igru te izvanškolske aktivnosti. Učenici koji su sposobni razvijati i...
IGRA U PRIRODI

IGRA U PRIRODI

U današnje vrijeme djeca, nažalost, imaju sve manje mogućnosti povezivanja sa prirodom. To se posebno odnosi na mališane koji žive u velikim gradovima. Takav negativan trend treba mijenjati zbog njihove dobrobiti, jer prirodno okruženje ima velik...
Kako u vrtić bez suza?

Kako u vrtić bez suza?

Iako danas u vrtićima postoji razdoblje prilagodbe, dr. Harvey Karp smatra da to nije dovoljno. U vrijeme kada je strah od odvajanja i strah od stranaca na vrhuncu, bilo bi dobro da roditelji djeci dodatno pomognu kako bi se prilagodila novim...
Slikarstvo u ranoj dobi

Slikarstvo u ranoj dobi

Dijete se u susretu sa slikarstvom predaje nesvjesno i potpuno, te postupno izražava ono skriveno u hodanju, gledanju i dodirivanju. U dječjem likovnom izražavanju i stvaranju možemo više očekivati kreativan proces, a manje realiziran likovni...
LUPANJE, PJEVANJE I ZVIŽDANJE

LUPANJE, PJEVANJE I ZVIŽDANJE

O prednostima učenja muzike od trudnoće Glazba može imati važnu ulogu u ljudskom razvoju u ranoj dobi kada stimulira osjećaj opuštenosti kod fetusa i djece. Najraniji odnosi majke i djeteta imaju u svojoj biti muzičku kvalitetu koja pomaže u...
Kada na spavanje?

Kada na spavanje?

Koje je odgovarajuće vrijeme za spavanje za školsku djecu? Da li je i koliko lakše ukoliko dijete nema ustaljeni ritam spavanja? Opće je poznata stvar da je dovoljna količina sna vrlo važna, a pogotovo za djecu koja nakon napornog dana moraju...