PRIČAJ MI PRIČU – RECENZIJA KNJIGA

PRIČAJ MI PRIČU – RECENZIJA KNJIGA

Snježno kraljevstvo, Egmont

Elsa i Anna. Ima li još koga na svijetu tko nije čuo za te sestre? Vjerojatno ne! Osim samog dugometražnog crtića koji je postigao nezapamćen uspjeh Disney zarađuje velik novac zahvaljujući licenciranim proizvodima, a jedan od nih je i ova knjiga. Klasične Disnijeve ilustracije prate poznatu priču iz crtića koja će svakako oduševiti sve mališane koji ga obožavaju. Anna, Olaf, Sven i naravno nezaobilazna Elsa – svi su tu kako bi i u formi knjige oduševili mališane!

Oblici, Tekst Kašmir Huseinović, Ilustracije Andrea Petrlik Huseinović, Kašmir

Zoe, Sivko, Franc i ostali simpatični likovi kroz zanimljivu i jednostavnu priču upoznaju najmlađe s osnovnim oblicima koji nas okružuju. Zvijezda, krug, trokut, pravokutnik i mnogi drugi geometrijski oblici dio su naše svakodnevice, a uz pomoć ove priče i prekrasnih, prepoznatljivih ilustracija nagrađivane ilustratorice Andree Kašmir Huseinović djeca će ih brzo usvojiti. Svakako preporučamo da i nakon čitanja slikovnice nastavite s djetetom tražiti u vašoj okolini različite geometrijske likove.

Vilinske priče, Egmont

Još jedna knjižica u kojoj se nalazi više priča iz Vilinske udoline. Osim Zvončice tu su i Maglica, Iskra, Ružica i ostale vile koje djeca likom jako dobro poznaju iz serije crtića o pustolovinama vile Zvončice. Nažalost, imena vila u hrvatskoj verziji crtića i u knjigama prevedenima na hrvatski jezik uopće nisu jednaka. Od vila, Zvončica i Ružica jedine se jednako zovu i u crtićima i u knjigama. To poprilično otežava čitanje djetetu, jer im nije jasno zašto se isti lik različito zove. Tibor iz crtića u knjizi je npr. Prahovil… Osim toga, knjiga je nekvalitetno napisana, rečenice su neobične, loše strukturirane s lošim izborom riječi i sl. Na kraju čovjek koristi ilustracije, a priču mora prilagođavati da zvuči onako kako bi trebala zvučati da bi djetetu bila prihvatljiva.

snjezno kraljevstvovilinske priceOblici