RECENZIJA KNJIGA ZA MALE LUMENE

RECENZIJA KNJIGA ZA MALE LUMENE

Sagradi raketu, Ian Graham, Školska knjiga

Sagradi raketu idealan je poklon za mališane koje zanima kako funkcioniraju tehnički predmeti. Osim najvažnijih podataka o raketama koje svaki ljubitelj mora znati, djeca ovdje mogu pronaći i odgovore na pitanja koliko brzo raketa mora letjeti da se oslobodila Zemljine gravitacije i kako će izgledati raketa budućnosti. No ovo nije samo knjiga o raketama, ovo je knjiga koja će djetetu omogućiti da uz vodić iz knjige samo sagradi svoju raketu Saturn V koja se sastojo od 88 djelova.

Uz pomoć ovog jedinstvenog interaktivnog vodiča u svijet raketa sastavit ćete model snažne rakete Saturn V i doznati očaravajuće činjenice o istraživanju svemira što djecu oduševljava.

Satstavi T-rexa, Darren Naish, Školska knjiga

Dinosauri – bića koja su davno izumrla, ali su toliko fascinantna da i tisućljećima nakon toga ne prestaju zanimati ljude. Mnogi su njima fascinirani od malih nogu. Djeca koju zanimaju dinosauri u ovoj knjizi mogu saznati sve najvažnije činjenice – od toga kako su lovili plijen, kada su živjeli, što su jeli do toga koliko su brzi i snažni bili. Zanimljive odgovore djeca mogu potražiti i dok slažu svog vlastitog Tiranosaura uz pomoć interaktivnog vodića za slaganje koji se nalazi u knjizi.

Knjiga je namijenjena  djeci starijoj od šest godina, a kartonski model T-rexa visok je 75 centimetara i slaže se bez škara i ljepila.

Sastavi robota, Davey Parker, Školska knjiga

Zabava za male robotičare. U ovoj knjizi na 32 stranice može se saznati sve što se treba znati o robotima koji odlaze bez straha i u svemir i na druga mjesta gdje čovjek sam ne može otići, o tome koliko roboti mogu biti mali, veliki, brzi ili jaki.  No ono što je još zabavnije, uz knjigu dolaze i djelovi za tri robota – robota šetača, robota plesača i robota koji maše! Mogućnost da samo naprave tri robota djeci je veoma uzbudljiva, a uz to uče i o funkcioniranju robota i mehanike.

sastavi dinosaurasastavi robota