RECENZIJA ENCIKLOPEDIJA ZA DJECU

RECENZIJA ENCIKLOPEDIJA ZA DJECU

Larousse: Moja Prva pitanja zašto?, Zagrebačka stvarnost

Zašto je nebo plavo, je li sunce veliko, ima li u šumama vukova… Dječja pitanja nikada ne prestaju, a ponekad ni roditelji na mnoga nemaju odgovora. Nije ni čudno kad je poznato da prosječni četverogodišnjak postavi i po četiristo pitanja na dan. Tada vam može pomoći ova sjajna enciklopedija, jedna od najboljih koje smo čitali. Odličan koncept kratkog pitanja i kratkog ali veoma zanimljivog i djeci pristupačnim jezikom pisani odgovori. Enciklopedija je podjeljena na više tematskih cjelina – ljudsko tijelo, priroda, životinje, planet zemlja, svemir i drugi. Sve je pračeno lijepim i često duhovitim ilustracijama pa je ova enciklopedija veoma zanimljiva mališanima predškolske dobi.

Želim znati – Tijelo, Emilie Beaumont, Naša djeca d.o.o.

I ova zanimljiva enciklopedija more je odgovora na različita dječja pitanja, njih više od pet stotina. Knjiga je bogata slikovitim ilustracijama, a brojni zanimljivi podaci i činjenice sa zanimanjem mogu čitati i veliki i mali. Od odgovora na pitanja zašto neki imaju ravnu, a neki kovrčavu kosu i kako se mjere otkucaji srca do toga zašto su ljudi različitih boja.

Enciklopedija Larousse : životinje, Lusio

Životinje su uvijek fascinirale i zanimale djecu a ova enciklopedija blago je informacija baš o njima. Tekstovi su popraćeni lijepim ilustracijama, a knjiga je podjeljena na nekoliko poglavlja u kojima se obrađuje izgled životinja, mladunci i njihovo odrastanje, informacije o tome čime se životinje hrane, gdje žive, načinu života i zanimljivosti vezane za ljubavni život životinja, preživljavanjem u teškim uvjetima i tome kako se brane od neprijatelja. Sve je popraćeno i rubrikom za zabavu u kojoj djeca mogu pronaći zanimljive zadatke i aktivnosti vezane za pojedine teme o životinjama. Knjiga je namijenjena predškolskom i mlađem školskom uzrastu djece.

lusiomoja prva pitanja zasto1Moja prva pitanja zasto2moja prva pitanja zasto3